Dagens mycket vackra outfit!



Jullunch idag med hela högstadiet, våran klass ordande och hade bestämt Bynäs-tema xD
Nä, jag tycker faktiskt att det var mycket vackert!  ^^

När jag ändå skriver det här kan man ju skriva lite mer, måste egentligen gå härifrån nu men ändå. Var som sagt jullunch idag, sista dagen i skolan och ah, ni fattar. Var lite rörigt (läs mycket) men det blev ju rätt bra till slut iaf. Hm, var det något som är värt att nämna? Nä, jag tror inte det.

Ska iaf gå och välja kläder nu, till skolavslutningen ikväll, haha lite sent ute eller? xD
Nä, men jag tycker inte att julavslutningen är en så stor grej så jag har inget nytt, får väl tå nåt gammalt som man inte haft på ett tag så det kan se nytt ut.

Sen ska jag packa också, för imorgon på morgonen ska vi åka till Öland. Dom räknar med att det tar 9 timmar, det blir ju en nice biltur, eller inte...

Jaja, ska skita i julklappen i år, och hem och sitta vid datorn och packa på kvällen ist, så det blir med updat. då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0