Första riktiga betygen

Avslutningen gick rätt fort, fick betyden på slutet också, det var väl lite bättre än jag trott, det var några som jag inte visste om jag skulle på G eller VG på, men jag fick VG  :D
Det blev iallafall 9 Vg:n och 3 G:n. Kanska säger lite mer i detalj när jag kommer hem om ni vill, men då får ni säga det.

Sen har jag packat för en vecka i en stuga på Öland, massa onödiga saker, typ gitarren, en stickning (xD) osv. Men det ska bli skönt att komma bort lite. Men det visade sig att vi inte har något bredband... Satan. Men det får väl funka, ta en liten datorpaus ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla Igeland

Kul, vilka bra betyg du fick

2009-12-30 @ 16:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0