Framkallat bilder



Pappa har framkallat bilder, för det årliga fotoalbumet till släkten, och jag tänkte att lite förstoringar skulle ju inte vara fel att ha, så jag tog också med några... Om det nu inte vore så att pappa inte hade glömt att beställa min förstoringar, så jag fick småbilder... Jaja, det är lite fina bilder som typ... aa, bra lix, och bilder som betyder, minnen (L)

Sen sa jag till pappa att han kunde få ta några av mina bilder, och då tar han såklart dom FULASTE han kan hitta på mig -.-'
Men jag har konfiskerat (stavas?) dom, gömt dom asså xD


Kommentarer
Postat av: Det vet du

Haha! Där var ju jag och Gun.....? Med, eller vad hette hon? Amy var det nog förresten, såg du vad jag skrev om kamera?

2009-12-15 @ 22:02:12
Postat av: anna

haha , gurramurra :'D

2009-12-16 @ 18:18:10
URL: http://theannalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0