Hemma igen

Nu är bara frågan om man ska skriva ett långt inlägg om vad man har gjort eller strunta i det? Jag tar nog det sistnämda när jag tänker efter. Men jag har iaf varit på Öland, Löttorp i mormor och morfars sommarstuga som nu inte var någon sommarstuga längre utan en vinterstuga. Äh, sluta med sktsnacket nu. Firade jul där och åkte vidare till Linköping och kusinerna. Har varit rätt kul borta men alltid skönt att komma hem efter att varit borta länge.

Hoppsan, blev visst jättelångt med bara det. Kommar iaf inte (hehe) om mina julklappar imorgon, och kanske lite bilder från veckan om ni vill se? Har tagit knappt 1000 bilder så det finns att visa om ni vill se.

Imorgon ska jag också fixa lite med designen igen. Får stora problem på att alla inte har samma webbläsare. Men men, det... Jag vet inte. Mhm...

Omg vilket tråkigt långt inlägg. Måste lätta upp med en bild. Så att ni vet vad ni väntar (skojar...).


Oredigerad testbild men..

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul jul!

2009-12-29 @ 20:51:41
Postat av: Anonym

kul jul!

2009-12-29 @ 20:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0