Byron i hoppning idag

Blev inte någon av hästarna jag sa, Byron istället. Gick bra, lite svårt var det, hoppning, vilket inte jag tycker är det roligaste och svåra sväng-övningar. Men det gick som sagt bra, Byron är duktig att hoppa  :)


Det där är Byron. Gammal bild från ridlägret.

Jag ska gå och duscha snart, väntar egentligen på att en person ska logga in på msn men hon kommer nog inte göra det så varför sitta här och vänta? Sen ska jag nog sova, har blivit så svårt att komma upp nu dom sista dagarna..



//Igeland

Kommentarer
Postat av: Michaela { Foto & Webbdesign

sv;

Tusen tack för att du tog dig tid och läsa inlägget om svininfluensan och att du svarade på frågorna och sånt, det uppskattar jag verkligen! Det känns lite lugnare att få höra så många olika saker :)



Haft en bra dag hittills?

2009-11-06 @ 13:39:08
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Veronica Berggren

sv: jaa det blir jag oxå ! åh söt häst :D

2009-11-06 @ 14:54:17
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0