Idag har jag spelat Björn Borg och Usain Bolt

Idag har jag och Anna spelat in en film, ett sportprogram på engelska. Och då visar det sig verkligen hur dålig man är på engelska. Jag tkr ändå att jag är ganska duktigt, men man kan ju inte direkt prata obehindrat flytande om ni fattar...

Aa, filmen blev en stor flopp iaf, vi var så dåliga, hade inte läst på osv. men vafan, vi ska väl visa upp den en gång för klassen så det får väl funka...

Sitter och fixar musik just nu, tydligen har iTunes återställt sig själv så först var jag tvungen att göra om allt, lägga in hela "min musik" mappen och hålla på. 1300 låtar är det i biblioteket nu, men det värsta är att hälften är ljudboks-spår, så jag tror att jag ska radera dom nu.



//Igeland

Kommentarer
Postat av: anna

hha (;

2009-11-09 @ 20:47:16
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Kan Dee Drawings

Det är ju löjligt, varför är det det? Och varför skulle det vara ett problem för mig? :)

2009-11-09 @ 21:34:13
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0