Biblioteket brann ner igår!

Igpr åkte jag fram, och efter en halvtimme hörde vi larmet, och sen började ryktet gå att det brann på biblioteket. Så vi gick dit, och det brann nästan ingenting...
Sen efter en och en halv timme ringer Majas bror och säger att det håller på att brinna ner, så vi springer som galningar dit, och ja, då såg det ut så här:
Mobilkamerabilder





Sen gick vi tillbaka efter en och en halv timme, och då såg det ut så här:
Mobilkamera



Sen när vi åkte hem tvingade jag mamma att åka fram så att jag kunde få ta kort med riktiga kameran. Detta var halv ett.
'




Jag har lust att åka fram nu också, bara för att se hur det ser ut... Jaja, vi får se.



//Igeland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0