Långt inlägg om att jag var social igår...

Igår kväll satte jag mig uppe på mitt rum med bärbara datorn kl åtta eller nåt, för att ha datorn med musik och kke vara lite social, medans jag skulle rita av en bild av mig själv. Tja, sen rann tiden iväg. Satt väl en timme och bara klickade runt och grejsade innan jag kom igång, sen ritade jag iaf en bild, men bara slarvigt, så den blev inge bra...

Sen så blev det iaf att sitta fram till halv ett och snacka med folk, så det var trevligt :)
Fast vid halv ett kom mamma och hotade med att jag inte skulle få sitta vid datorn idag, så då var jag tvungen att dra, men det gjorde inget för alla andra hade också dragit då...

Idag ska jag ut på promenad har jag bestämt, när iPoden har laddat klart. Och sen vet jag inte, kke rita en ny bild idag, eftersom den igår blev så fail -.-



//Igeland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0