Lite lagom trött nu...

Well, jag låg ute på altan hela natten igår, runt 5 grader varmt. Kollade på typ massa dåliga program på datorn och typ snackade lite med folk... Och då menar jag liiite, kl 3 när jag ville snacka var det fan ingen online, utom en, men hon är trevlig iaf så det är nice ;)
Förutom att internet paja vid kvart över 3 då, och jag inte fick igång det... Så vid 4 sov jag ist.

Aja hursomhelst, kl 10 imorse väckte mamma mig för vi skulle på utflyckt, och vafan, bara att följa med liksom... Värsta sämsta vindskyddet med brasan inuti, så hela stället var rökfyllt, och ute var det så kallt så jag var ändå tvungen att sitta där inne. Så nu stinker jag rök, även fast jag har duschat -.-

Iaf, tog lite bilder idag som ni ska få se snart, men orkar inte ta dom här för då blir det så långt...




//Igeland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0