Strange konversation i MSN med någon Rasmus W...?

Mår inte bra just nu, känner mig typ sjuk, sitter just nu i världens konstigaste konversation i MSN, massa strange folk från Sandviken som tydligen vet vem jag är, eller så har dom typ fel, för dom säger en massa konstiga saker som jag tydligen har gjort, jag ska tydligen ha träffat någon i en karusell för ett par år sen...

Haha, en lite konstig sak men nu mår jag bättre, efter att ha bekantat mig lite med flumfolket från Sandviken :P Så nu ska jag fortsätta vara social med dom, hörs sen :D



//Igeland

Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Så fin din design är Jonna! Jag gillar den verkligen, färgerna tex.



Haha, vad roligt med en lite konstig konversation ;D

2009-10-09 @ 19:55:25
URL: http://myphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gå och lägg dig! Läggdags ...nu.... /farbror Per i Linköping ;-)

2009-10-09 @ 20:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0