Födelsedagsmiddagen igår

Kameran gick många varv igår, så det finns en del bilder, men här kommer dom som är ok, resten är väldigt flumm=konstiga miner  xD



Kvällen började med att vi satt och pratade lite, ingen orkade riktigt börja med maten...




Men tillslut började vi iaf :D



Ni kke ser vad vi åt?



Tacos ofc!
Jag har aldrig haft så här mycket till tacos...



Karin hade gjort en tårta till mig! :D



Mina presenter!

Jag orkar inte skriva vilka det är ifrån men iaf, jag är mycket nöjd med dom!


Iaf, när vi hade ätit tårta fick vi ett samtal där Victorias mamma sa att det hade skett en bilolycka inne i centrum. Alla var jätterädda att det var någon man kände, så vi gick dom tre kilometerna dit på kke 15 minuter? Det visade sig vara byns fullgubbe, påkörd av en bil när han cyklade...

Vi gick till fritidsgården ist, och där började vi kolla på Dirty Dancing, slutade tjugo i tolv så då fick jag skjuts hem av Annas mamma.

Det var trevligt igår (nästan) hela tiden. Det är jättekul med födelsedagsfester, jag hoppas att vi fortsätter med det!



//Igeland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0