Det var lite fler lektioner än dom jag skrev...

Första dagen i skolan idag då, lagom kul, fast det är ändå ganska kul. Varannan måndag är lugn, och det var en sån idag. Hemkunskap, som jag förövrigt fick dåligt omdöme på, jag var tydligen inte intresserad av ämnet, först.
Sen var det so, och jag fick mvg på senaste området, nöjd. Jobbade ihjäl mig med det, så det var ju tur att jag fick det.

Så har jag hunnit köpa present till mamma som fyller år imorgon, och det är soligt och ganska varmt ute och bara bra helt enkelt. Skönt att det ändå finns grejer som kan få en att glömma. Har inte känts dåligt alls idag, faktiskt.

Jag ska hem och jogga nu, och sen känner jag för att sola. Kanske är lite för kallt? Hmm, det måste jag fundera på!

Kommentarer
Postat av: jennhy

så himla skönt att vara ute och springa! :)

sv; tack för att du läser min blogg :)

2010-04-12 @ 14:42:55
URL: http://jennhyolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0