Magsjuk...

Just nu sitter jag i min säng med en hink bredvid. Jag har lyckats få magsjuka, spytt två gånger och fyfan... Öh, så jag blir nog hemma imorgon, höhö. Hoppas att jag inte spyr nåt mer, för det är så sjukt... äckligt?

Okej, men fast jag hatar att vara magsjuk så är jag ändå ganska glad. Just nu har jag nämligen över 100 besökare. Nästan satt jag gråter. Det är tack vare Madicken, som tyckte att jag hade ett fint bloggnamn. Hihih, asså det krävs mycket för att få en magsjuk Jonna glad, men nu är jag bannemig det.

Hejdå, och akta er för mig, så kan ni ju hoppas att ni slipper magsjuka iaf! ;)

Kommentarer
Postat av: maria

sv: neeeej! gud vad hemskt! jag har inte spytt på år nästan.. (förutom en gång när jag åkte buss någonstans.. hahaha!!) ååhh, det är så jobbigt. krya på dig! :)

2010-04-18 @ 22:36:31
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: S A N N A

SV: Okej! :D Jag ska snart till skolan :(

Vad ska du hitta på för skoj idag? :)

2010-04-19 @ 07:13:38
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0