Tell me I've had an.... awsome day.

Lite sjuk eftermiddag då. Eller dag. Skitsamma. När jag hämtade syster på fritids så undrade ungarna först vilken klass jag gick i, och sen hur lång jag var. Jag sa att jag är 155cm (jag ljuger inte) och dom typ "Haha, jag är 151". Och jag bara okej. Kul för er :D

Ja, sen cyklad jag med min syster hem då. Och först så gled jag jättesnabbt nerför backen, till skillnad från syster då, så jag var tvungen att styla lite. Så jag cycklar med båda händerna i luften och sjunger, typ mitt i vägen. Såklart kommer det en bil då. Två tillochmed. Oops.

Sen sa jag att jag skulle stanna till min syster, för att jag skulle ta av min jacka. Och så gör ajg det. Och så kör hon in i mig. DUNK typ. Och hon ramlar och slår sig på fingret, och grinar då. Och jag bara, vad var det där, en mygga?

Haha, nej men. Ja, sen kom jag hem iaf. Bye.

Btw jag vet inte hur rubriken stavas! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0