19 december, fjärde advent,

och ja, det betyder ju lucka 19 i kalendern.
Och inte var det så värst svårt att veta vad det stod i den heller, eller hur Eva, Asalea och Shawtyymane (haha)?

Jaja, på adventsdagarna brukar jag ju skriva om vad jag gör, så det ska jag göra! :)




Idag vaknade jag 10 av att klockan ringde. Sen låg jag i sängen ett tag, tills jag klev upp och tog på mig mina absoluta mys-ful-kläder, det här:


Tog hoppbilder i spegeln också, som ni ser. Anledningen till att jag tog på mig fula kläder (hallå?) var att jag inte skulle ut idag. Det var nämligen ett jävla snöväder, så nej tack (bild 1). Istället roade jag mig med att tillexempel tvinga min bror att bädda min säng (bild 2).


Resten av dagen har jag suttit vid datorer. Sims ett tag (på stationära bajsdatorn), sedan massa annat skit på min dator. Texxxxmex spotify.
Och jaa... det är jag som är den gröna gubben i famlijen, skapade mig själv och ja, sen blev jag plantsim. Och fick tre barn. Med olika pappor, hahha. Jag dog igår också, men jag blev återupplivad, grymt.


Ja, så hade vi storstädning idag också. Behövdes kan jag säga, åtmindstånde på toaletten, som jag bestämde mig att städa. Varför väljer man att städa toaletten då? Jo, därför att den är så äcklig, och därför att badrummet är bästa rummet i huset (iaf när det är rent...). Typ, ja. Har tyvärr ingen efterbild på badrummet, men det blev bra iaf! (Tror inte att den blivit ordentligt städad sen vi flyttade in... Euuw).
Tvättade också, eftersom alla handdukar behövde tvättas och det inte fanns plats att lägga dem någonstans, så var tvungen att tvätta... haha! Och ja, vi hönger tvätten i ett torkskåp, men vi har inte på det, om ni undrar.


Sedan badade jag i det nyatvättade badkaret också, med det nya badskummet... Som nästan inte skummade alls :(
Sedan torkade jag mig med marabouhandduken, love :D


Japp, det var min sista advent det. Ingen adventsljusstake äger vi heller, så inga sånna bilder, nejnej.

Hoppsan, vill ni veta en sak... Den där blir lite svår att publicera åtta imorgon, för jag kommer inte ha bestämt den då... Så vi kör den på eftermiddagen någon gång! Påminn mig gärna, haha.
Men, nu kanske det inte är så svårt att gissa vad det står, eller..?

Kommentarer
Postat av: Anna

outfit? :D

2010-12-19 @ 22:42:26
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Carro - C.LUNDSTROM

Grymt med marabouhandduk :D

2010-12-21 @ 21:25:22
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0