Lucka 15, musikvideos

Well, måste erkänna att jag glömde skriva inlägget igår. La mig åtta, men jag har kommit på att det nog inte var värt det. För jag vaknade 2, och kände mig helt jävla utvilad. Haha, fail där. Sen somnade jag faktiskt om iaf, och vaknade 6. Då låg jag vaken till halv 7, när klockan ringde. Och det har ju inget med detta att göra, right? Men iaf, jag glömde. Så nu blir det nu ist!
btw linda skoglund är snygg.


Idag ska jag berätta om något jag tycker mycket om, musikvideor (videos?)! Fastnade för det typ i sommras har jag för mig, och jag tycker att det är grymt. Såja.

De videos jag gillar är mest de som har en story som passar till låten, och som är bra gjorda, och som man fastnar i. I en musikvideo ska det vara en lätt story, så man inte behöver förstå så mycket av för att förstå, fattar ni? Det finns de som är jättebra, men efter 5:e gången man ser dem, för att man inte fattar grejen förns då. Det är dåligt.

Sen behöver det inte vara en story. Är den bra gjord, snygg helt enkelt, så funkar det ändå. Lady GaGa's Alejandro är liksom bra, fast jag aldrig fattat storyn.

Det finns sjukt många jag tycker är bra. Men, det finns tre stycken, som jag har kollat mest på. Och de är Mine med Taylor Swift, No one's gonna love you med Cee-Lo Green och Firework med Katy Perry. (Lägger alla videos i slutet av inlägget).

Mine, den börjar så bra, den är så fin. Och den är väldigt välgjord, så det är bra. Dock blir den liiite random i slutet, ja.. Ni kan kolla själv om ni vill veta, men de får typ barn osv.. Ja, det är mobbat. Men fram till det är den bäst! Knarkade den här i början av hösten, haha.

No one's, så fin. Älskar kärlek när den är så här, i filmer alltså. Ja, inte att hon går och så, men ni fattar. Handlar om ett par som drar ut på värsta roadtrippen, sen tröttnar dom på varann och tjejen drar, men ändå. Fram till det är den asfin!

Firework. Den är egentligen lite töntig, overklig (gillar inte när musikvideo är det :z). Men, de här när människorna gör saker, aww. När killen går fram till den andra killen, så dör jag typ. Älskar det. Det här är en sån video man kan gråta till, för att den är så fin. Fin, med att alla gör saker dom typ inte vågat, och liksom... "You're a firework". Fattar ni?

Okej, men här kommer de videor jag pratat om. Klicka på dom igen när de börjat köra för att se dem på sin riktiga sida, så blir de större.





Jaha... sorry för att denna var så sen, därför ska jag sätta mig och skriva nästa redan nu... Och luckan är inte riktigt rätt... För det blir något lite annat. Men jaja, det får ni se imorgon! ;)









Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack för åsikten :)



Bra musiksmak du har!

2010-12-15 @ 16:34:39
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0