Lucka 5 - Andra Advent!

Det är andra advent idag! Det känns inte som att det är så nära jul dock...

Nåja, andra advents-luckan. Det var flera av er som önskade mer vardagligt och typ personligt, så advents-luckorna kommer att bli "min dag" - luckor, med bilder till. Ja, så vet ni det också. Då kör vi väl då, med min andra advent!





Inatt sov jag hos Saga i Knivsta, eftersom vi (alltså våra familjer) pysslade tillsammans. Vi gjorde eller öh, pyntade, ljus och julgranskulor/pumlor och gjorde lersaker.


Sen så fikade vi lite och så, lussebullar och te.. Och då menar jag lussebullar, i bullformar... xd


Mhm, sen skulle vi åka hem, så kom dom aldrig, så jag gick och hälsade på några hästar... Kommer fler bilder på dem (eller atleast en av dom ;)) sen! :D


Mhm, sen åkte vi hem iaf...


När jag kom hem vad jag gaaaalet seg, och hungrig. Så jag käkade paaasta med peeesto, och hoppade i badet. Hade dock lite väl varmt vatten där kanske, och det blev liiite mycket ånga där inne, så jag fick lite svårt att andas ett tag, men jag dog ju inte iaf. Sen var det Parlameentet, och nu tittar jag på Beck!


När det här tar slut ska jag sova, eller ah... det får vi väl se...


Ny vecka nu då, imorgon.
Då kommer också nästa lucka,
som dock är ändrad...
Men mer om det får ni se imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0