Lucka 7 - Österfärnebo, my home, but for how long?


Någon bad om att jag skulle skriva lite om stället jag bodde i då, alltså vad jag tyckte. So, Yes I Can. Varning för ett långt, tråkigt, billöst inlägg bara, hah. Men som jag sagt förut, skit i att läsa det då, kommer roligare inlägg imorgon! :D

Anyway. Jag bor i den där byn där ja. Som ligger mittimellan ästrikland och Uppland, nästan. Typ 4 mil från Sandviken, kanske 6 från Gävle. Det bor väl 1000 pers här. Finns faktiskt det mest nödvändliga, skola, mataffär, dagis typ. Om man vill ha nåt speciellt får man åka till Sandviken, eller varför inte slå till på Valbo eller Gävle på en gång för?

Jaja. Här bor jag, med min familj, och har alltid gjort. Och det har faktiskt, mot förmodan, varit ett bra ställe att växa upp på. Jag menar, man älskade ju Österfärnebo när man var 0-10 typ. Sedan började det gå neråt. Det senaste året har ... mm. Jag ska flytta. I sommar. Kanske mest för att jag inte vill bo med min familj dock, men jag gillar inte att bo här. Jag tror att jag är en stadsmänniska :D

Nej, men jag h*t*r färnbo just nu. Kommer antagligen ändra mig sen när jag flyttat, men nu så är jag så trött på att bo här. Just so you know.





Ojdå, nu blir det spännande... Detta borde ni kunna gissa, tänk på färgen där! Och detta ska bli typ det roligaste inlägget att skriva... Men vi hörs imorgon med detta då folks :D

Kommentarer
Postat av: Anna

MEN JAG KAN INTE LÄSA DET DÄR NÄR DU HAR CENSUERAT DET!!!!!!!!

2010-12-07 @ 08:43:04
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: asså, jag vet inte..

2010-12-07 @ 10:24:17
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: EVA HJELM

JAG VET JAG VET !!!! JAG TROR JAG VET !!! :O:O typ nått till din kamera? ??? :D:DD:

2010-12-07 @ 20:56:19
URL: http://evahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0