Lucka 9 - Mina favoritbloggar OFC


Inte illa gissat Anna och Eva, det var alldeles rätt! :D

Detta var ganska svårt faktiskt, första var given, men sedan blev det svårare. Följer så många (dock inte lika många som förr... Tror jag?!) bra, men inte direkt några superbra. Men, här kommer de 5 bloggar jag gillar bäst!

Och justdet, alla bilder är länkar till bloggarna!



Miiiichaela Forni. Jag älskar henne. Hörde talas om henne första gången när hon var med i BellaTyraShow förut, hon kändes skön, så jag böjade läsa hennes blogg. Slutade dock efter ett tag, och började för ett tag sen. Och sen dess har jag älskat den. Hon skriver så fint, går inte att beskriva. Ge den en chans hörrni' ! :D

Matilda, en gammal kompis till mig (jo faktiskt). Hon är en fantastisk fotograf, det är galet. Hon är helt klart en av mina största foto-förebilder. Och, min gamla kompis. Liiite status. Eller, vi kanske är kompisar nu också, men jag har inte träffat henne på typ... massor av år, så jag vet inte, haha ;)


Rebecca och Ellen. Jag har följt dem i kanske två år, Rebecca är snäppet bättre än Ellen, men hon uppdaterar nästan aldrig, så det ligger lika. De gick i samma klass till i sommras, och dom har ganska liknande bloggar, så de ligger tillsammans, om ni undrar. Och de är bra också, intressanta!


Och sen får vi inte glömma Evelin, vars blogg jag älskar. Den är rolig att läsa, har aldrig tråkiga inlägg och hon gör fantaaaaastiska videobloggar. YEEES!




Det var mina favoritbloggar det, och glöm inte att besöka dem nu!

Imorgon ser luckan ut såhär.. Ett plus? Hm, vad kan det vara? En gissning? :D

Kommentarer
Postat av: asalea

Något med musik....Och film? Nä, okej, jag erkänner, jag vet inte.

2010-12-09 @ 22:23:36
URL: http://asalea.blogg.se/
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

TUSEN tack för dina ord!! Haha, jo nog är vi väl kompisar, trots att vi inte setts på år och dar! Vi får hoppas att det blir av snart ju! :D

2010-12-15 @ 08:00:42
URL: http://myphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0