Lucka 4 - Den femte December 2009

För ett år sen datummässigt, var det fredag den fjärde. Men, om man räknar efter veckodag osv., så var det lördag den femte. Och lördag den 5:e december 2009 spelade Lars Winnerbäck i Gävle.


Det vad på Läckerol Arena. Det var det bästa jag sett. Jag har varit på... typ 6 konserter tror jag, och det här var bäst. Iaf, jag ska berätta lite! ;)

Köpte biljetter en vecka tidigare, fick rätt dåliga platser men ja. När det blev lördag åkte jag med.. en, till Gävle. Gick runt i Gävle med Agnes på dagen, handlade lite. På kvällen åkte jag, pappa och Oskar till Läkeroooool! :ooooo

Andreas Grega var förband, tyckte bara att han var dålig då. Nu har jag dock upptäckt hans storhet, han är grym! ;)
Haha, nog om honom. Lars körde igång med Järnvägsspår, från skivan som var ganska ny då.

Ungefär mitt i spelningen kom Hugger i sten. Om det är någon låt med honom jag älskar, så är det en. Rätt lugn gitarrverision har jag för mig att det var. Och alla sjöng. Jag höll på att börja gråta. Men det är väl en annan historia, haha. Det är iaf det bästa jag varit med om. Typ.

Jag får liksom ingen ordning och Söndermarken var ganska mäktiga också. Söndermarken var slutnumret. Så var det slut. Det var som sagt azzzzzum.

Kör lite bilder, som dock är värdelösa. Kolla in min playlist som jag skapat istället, men låtarna (självklart i rätt ordning osv. :))  LARS WINNERBÄCK! Konsert 5/12-09 <3




Om du vill kan du kolla in samanfattningen jag gjorde precis efter; http://igeland.blogg.se/2009/december/lars-winnerback-512-09.html


Idag ska jag åka till Knivsta, kommer hem imorgon eftermiddag/kväll. Morgondagens inlägg är inget som kan tidsinställas, så det inlägget kommer upp på kvällen istället för på morgonen. Men det ska nog bli ett roligt inlägg iaf ;)

Och det är inte så svårt att gissa vad som står i luckan va? ;)

Btw så gissade Anna "rätt" på dagens lucka (:


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: haha se där ;D och värt var det :D

2010-12-05 @ 02:45:58
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Johannahtuolja

Hej! Allt bra med dig? :-D

Vinnaren av helgens blogg är nu utsedd.

Kika in och kolla om det blev just du den här gången. Annars så finns det en ny chans på fredag igen som vanligt :-) Hoppas du får en bra vecka, kram!

2010-12-05 @ 19:01:22
URL: http://johannahtuolja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0