Lucka 23.. MINA JULKLAPPAR (som jag ger bort..)


Björnborgkalsonger till brorsan, jeanstights till syrran. Presentkort på pocketshop (bokaffär) till mamma och en skiva till pappa (skiva med covers (typ) på Stefan Sundströms låtar).

Ska bli sååå kul att se alla öppna dem, för jag har köpt så klockrena klappar. Knappt så ajg förstår det själv. Skiva går alltid hem hos pappa, syster har sagt att hon vill ha sånnadär förut, mamma handlar alltid där och bror, ja... Han får dem bara, hehe ;)


Och det är klapparna jag köpt i år. Hittills iaf. Vad gäller de som jag själv ska få har jag mina aningar... Men vill inte säga det här, då blir det ju pinsamt, right? Nåja. Här får ni en bild på hur jag slog in presenterna iår. SÅ NÖJD! Aldrig gjort snyggare paket.


HOPPAS ATT NI HAR DET TREVLIGT! ÅTERKOMMER SENARE (IMORGON?) MED MINA JULKLAPAR! :)

Kommentarer
Postat av: ♥ Tokii

God jul & Gott nytt år! ♥

2010-12-25 @ 08:28:06
URL: http://tokii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0