Vecka 52.. Är det verkligen det?



Hej vänner.

Den här veckan har jag inte skrivit så mycket om vad jag har gjort. Men, jag har åkt (mycket) skidor, varit på badhuset, i stallet och imorgon ska jag åka med pappa till Valbo, som vi egentligen skulle gjort i måndags, men det var kindof snöstorm när vi skulle åka, så vi åkte inte...
Sedan har jag suttit vid datorn, fotat självporträtt (ovan), internetshoppat lite och ätit maaassor med efterrätter/fika. Och sovit till ca 12 varje dag också då.

Som sagt, åker till Valbo imorgon, för att byta julklappar och köpa saker jag behöver. Inget på rean alltså, har jag tänkt. Men vi hörs nog imorgon, så får vi se då om jag fått med mig nåt trevligt hem. Solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0