Inget att göra på GD idag, nästan iaf.

Skapligt trist dag idag på tidnigen. Fick sitta vid datorn och fixa med lite bilder som kke kommer i tidningen nästa vecka, och så fick jag åka på presskonferens i Göransson Arena. Reporten höll på att glömma mig... Haha xD
Presskonferensen var inte så där cool som på tv. Det var 4 pers i en rad som pratade, 3 journalister och en fotograf. Och så jag, på en rad mittimot. Var ganska tråkigt, men bättre än att sitta på kontoret iaf.

Och jag upptäckte att alla frilansande fotografer typ var så där coola. Träffade en ny idag, fett skön hon också. Måste försäka våga praoa med en frilansande fotograf nästa år!

Sen gick jag på en fel promenad runt Sandviken. Nu börjar man fatta var saker ligger faktiskt. Kollade på en karta också när jag satt vid datorn, bara för att jag inte hade nåt att göra eller nåt. Sen så... satta jag väl vid datorn. Aha...

Sen slutade jag iaf, höll på att få spel inne på kontoret för det var så tråkigt... Men gick runt i Gallerian sen, köpte dock inget, men iaf, fikade sen, på MARANGONI som det så fint heter :P

Åkte och red sen då och nu har sverige just (inte just exakt nu men för ett tag sen) tagit en till medalj! Anja Pärsson som ramlade igår åkte och tog ett brons idag. Så nu fortsätter Sverige att ligga före Norge i medalj-tabellen. Nice! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0