Jo tjena, jag ska bara till en fjällstation liksom. Godmorgon

När jag kom till skolan verkade allt rätt hopplöst. Engelskaläraren skulle ha muntliga nationella prov och soläraren hade någon annan lektion. Men allt fixade sig faktiskt efter lite spring hit och dit, proven är gjorda och jag är redo för lov! Kunde man ju tro, men nej... Klassen bowlar imorgon, och jag kan inte vara med. Vad i helvete liksom, dem kunde väl ha lagt det någon dag när alla kunde vara med?

Tror att jag stannar hemma ikväll och åker tåget på fredag istället. Lite sent att komma på det nu kanske... Fast mamma frågade ju mig om jag trodde att jag kunde åka eftersom jag ju fortfarande är sjuk. Haha, jag ska nog fråga henne om det går, fast det gör det nog inte, satan också.

Vi har friluftsdag på fredag, Kungsberget, och då fick jag den här fina uppgiften eftersom jag är ledig:


Jo tjena, jag ska bara till en fjällstation liksom. Godmorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0