The day

Well, har fått lära mig allt om en tidning idag, och läsa alla TT:s telegramm också, sjukt coolt system det där var. Och så fick jag gå runt och typ.. göra nåt tsm med en annan där, och så körde vi en till dagens fråga på eftermiddagen, fast jag slapp fråga folk, behövde bara fota. Han som gick med mig var fett proffsig på det där, det var bara en person som sa nej när han frågade. Igår frågade jag typ 15-20 pers, för att få 5 stycken med bild. Min grej är iaf på första sidan av del två i GD idag, så läs den om ni får chansen (Y).

Är bio ikväll, men jag har sjukt mycket att göra idag. Ska iaf gå dit, så får vi se om jag ska se filmen eller inte. Håller på att läsa boken också, vill helst läsa klart den före jag ser den.

Eh, back to GD nu då, fick gå runt sen och ta vinterbilder, det typ regnade och var tråkigt, men dem blev helt ok iaf. Så imorgon ska jag redigera bilder, det blir nice. Fast dom har elements, och jag upptäckte idag att det visst... var lite annorlunda. Om man säger så här, ni som kör på elements, jag råder er att försöka skaffa ett riktigt photoshop.
Fick en semla sen, åt pizza till lunch och en timme senare semla. Behöver jag säga att jag blev illamående? xD

Måste fixa en sak ikväll, eller nu om jag ska gå på bio. Ska nog lägga upp lite bilder sen, men måste gå nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0