Men jag tycker ändå att vi hade rätt kul idag

Ni märkte att jag var liite lätte flum igår hoppas jag, haha lite överdrivet inlägg det förra var kanske .. xD

Idag var det iaf friluftsdag, och jag + några till skulle åka mils-spåret på skidor. Jag tycker att det gick helt ok, fast vissa gnällde rätt mycket xD
Haha nä, men jag fattar faktiskt varför du gnällde så det är lugnt.

Men när jag kom hem däckade jag iaf i sängen, sov i typ tre timmar och har äntligen orkat pallra mig upp pch duscha. Ska kanske ut och åka skridskor sen, men jag känner mig sjuk, eller iaf slutkörd. Vi får väl se heöt enkelt :)

(Orkar inte redigera några bilder, har massor på lager men orkar inte..)

Kommentarer
Postat av: anna

DET BORDE DUUUUUUUUUUUU

nu har jag mobbat igen för allt tom gjorde mot mig igår :@ och jag sov fan också när jag kom hem igår x'd

2010-01-21 @ 15:31:40
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Igeland

Hahahaha, vilken jävla dag det här var! x'D

Saknar det... Seriöst. När Tom åkte ner för den där backen och bara "Men vafan, det finns inga spår ju!" x''D<3

2010-07-14 @ 22:05:36
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0