W580i VS. W205 (Och historien om när trasiga skärmen plötslig fungerade så att jag kunde spara alla nummer från telefonen till sim)





Jag vet inte om ni visste det, men min gamla telefon har gått sönder. Min gamla, fantastiska W580i. Jag tappade den, den gick i 5 delar och skärmen vill inte funka. Så jag köpte en ny telefon, som för övrigt var ett riktigt dåligt köp. W205. Hörs ju till och med på namnet att den är sämre än den andra. Så otroligt långsam! Men, 600 kronor, kunde inte motstå den.

Hur som helst, skärmen var som sagt sönder, vilket också betydde att jag inte kunde spara kontakterna till simkortet! NEJ!!! Testade med simulation (?) på sonyericsson.se men det funkade inte, det ville sig helt enkelt inte när man inte såg.

Men idag, slog jag på telefonen en sista gång för att kolla, och vad hände? Skärmen funkar! Den är inte bra, men så att man ser lite. Så jag kopierar över kontakterna till sim, och det funkar. Tack gode gud eller vem som nu fixade telefonen i dom tre minuterna <3

Gamla vs. Nya

Ni ser väl den nya? Liten skärm, plastig, och det är bara början..

Kommentarer
Postat av: Agnes

Precis så där med skärmen blev de också med min W580i :P

2010-07-03 @ 09:45:09
Postat av: E L I N

Haha din nya eller den är typ jätte dålig min mamma köpte en sån hon har damp på den ;) :P

2010-07-05 @ 11:32:31
URL: http://alltidjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0