Byta sida på gatan om man mötte dom ensam?


Idag var klassen inne på gymnasiet en timme och tittade runt, det finns inget särskilt att säga om det förutom att jag faktiskt kände mig rätt cooool.

Men, sen skulle vi ta bussen hem, då kom det tre killar med värsta militärgrejerna på sig. En hade gasmask, en hade militärhjälm och typ massor av kamoflagekläder på sig och den tredje hade typ en gammal ishockeymask på sig, en vit (kolla här om ni inte vet) och hade värsta macheten i handen. Fyfan vad läskig han med masken var!

Såg ut som typ någon värsta mördare eller nåt. Dom gick in i en affär, jag trodde att dom skulle råna den.

OM ni inte fattar hur läskig masken var så var det en sån här, vackert ritad av mig:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0