7 saker ni inte visste om mig

1. Jag tycker egentligen inte om sånnahär, eftersom det alltid finns någon som vet det. Alltså blir det ju fel, "som ni inte visste om mig", och så vet vissa....

2.
Och därför tycker jag att det är skitsvårt att komma på saker att skriva, som tillräckligt få personer vet.

3.
Jag gjorde slut på alla mina pengar den här veckan, eftersom mamma inte tänker betala mig för mitt "misslyckade" frisörbesök.

4.
Jag har fått en bok om engelska prepositioner av min lärare. Och jag tänker läsa den frivilligt, på kvällarna, som vilken bok som helst.

5.
Idag är jag tvingad aatt åka till min mamma och kratta, fast jag redan gjort det den här veckan!

6.
Jag blev utmanad till det här av Eva.

7.
Jag ska snart göra min första videoblogg till er! :D


Jag utmanar.....
Evelin
Asalea
Och alla andra som vill, eftersom jag inte känner några fler, och ogillar att utmana pers. som jag inte känner. HAHA.

Kommentarer
Postat av: EVA HJELM

WIHO VIDEOINLÄGG! VILL SE NU NU NU NU NU NU NU NU !!!!! :D

2010-11-07 @ 15:55:43
URL: http://evahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0