Ganska så läsvärt

Igår åkte jag till Sandviken, för att simma då. På badhuset var det typ ett gäng... osvenska personer. Eller ungdomar. Dom pratade inte svenska iaf. Så skulle jag och Anna typ "lek-bada", och då åkte dom där runt i sånnadär jättestor badringar. Jag stod med ryggen mot dom, och anna framför, och så börjar Anna typ peka och skratta och så. Då håller ju en av dom på att åka in i mig med ringen.

Så det var ju lite kul. Sen, innan han hunnit åka in i mig, så gör han någon sorts volt ner från ringen, bakåt, på mig. Nästan. Allt vatten kommer på mig. Anna börjar asgarva. Jag också. Men sen.... så kommer han upp ur vattnet, 1-2 decimeter från mig, och han har typ afrokrull, och så skakar han av vattnet från sitt hår typ som en hund. DÅ dör jag. Seriöst. Jag hade kunnat drunkna. Jag garvade så att jag inte fick luft. Jag tror inte ens att den där killen märkte nåt. Hahahaha.

Kommentarer
Postat av: anna

HAHAHAHAHAHAHAHAHHA

2010-10-14 @ 09:32:30
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: maja

haha, fett kul xD

sv: jaha okej x)

2010-10-14 @ 15:04:14
URL: http://ssundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0