Orsa Djurpark, lite försenat...

När jag var i Dalarna i sommras (början på augusti?) var vi på Orsa djurpark en dag. Bilderna har legat klara ett tag, men inte fan har jag lagt ut dom. Och nu känns det som om jag borde göra det, för att komma vidare i bildarkivet lite. Förvänta er lite "gamla" bilder ett tag! ;)




Såg en leopard, och bilden suger, men bara för att man ska se leoparden... För dom var typ nya där, så dom var svåra att se. Men vi såg en ;)



När jag och Oskar var på väg ut så såg vi två björnar som... gjorde nåt. Vet ej vad liksom.


Mm, dom är söta juuh'  *_*

Kommentarer
Postat av: Liz

Åh, jag var också där för inte så länge sen. Det är så fridfullt!:D

2010-09-03 @ 21:02:08
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0