Praoveckan

Måndag: Kom dit och skulle ringa Micke som jag pratat med före. och så svarar inte han. men då gick vi till receptionen och hon där ringde till nån på hr som kom och hämtade oss, och där var micke , haha, och han typ bad om ursäkt och så, moahaha. Sen fick vi kläder och bytte om. sen blev vi presenterade för klassen vi skulle vara med, en etta. sen skulle vi steka pannkakor . efter lunch (pannkakorna) skulle vi göra en efterrätt, och det var den dagen.

Tisdag: Fick sovmorgon till haaaalv ett. sååååååå nice. tog halvelva bussen. i  sandviken hade vi ju en timme "över", så vi käkade vi en macka. seeen var vi med ettorna igen, vi gjorde ärtsoppa. klockan halv tre slutade vi, så två timmars skola :D

Onsdag: Skulle vara med tvååååorna. Läraren sa åt mig att göra bröd. punkt. så det gjorde jag. jag glömde saltet i brödet också. på eftermiddagen gjorde jag typ ingenting. tittade på när killarna gjorde saker. städade typ. that's it. ganska tråkigt......

Torsdag: Var med TREORNA. omg liksom. men. var med en lärare som hette gullis, som var jättebra. hon tog liksom inte förgivet att vi kunde göra saker vi inte kunde, men saker vi kunde förstod hon typ att vi kunde, och hon gav oss saker att göra hela tiden. den här dagen var riktigt nice .

Fredag: Treorna igen, samma lärare och så. Fick baka ut bröd, och sen göra efterrättspajerna. Helt, från deg till tallrik. Vart stressig är ett tag, var lite svårt, för asså vi la upp dom och så, men ah , blev bra tillslut iaf. sen fick vi sluta tidigare också, så det är nice. simmade sen också.



En liten sammanfattning.
Och jag har slarvat med texten som fan, menmen. vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: anna

sv; hahahhahaahahahah, nje

2010-09-27 @ 08:32:32
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: anna

sv; ahahaha, ja ;D

2010-09-27 @ 08:43:24
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Elin :)

Fin design Jonna! =)

2010-09-27 @ 13:25:38
URL: http://elinlindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0