PÅSKLOV

Åh herregud vad fint väder det har varit idag!!!!!
Finare vår-vecka än den här får man leta efter, solen har väl varit framme varje dag har ajg för mig?
Jag har iaf chillat, solat, gått, cyklat, lagat en punka och packat idag. Detta är min enda dag på lovet när jag är hemma.
Imorgon blir det buss mot Uppsala, tåg mot Malmö och sedan ett nattåg till Berlin!
,
'
Jag, pappa och våra polerss' ska bara chilla runt i Berlin, och inte göra någiot särskilt.
På fredag åker jag vidare med tåg mot Frankrike och påskfirande hos mormor och morfar. Nästa måndag flyger vi hem, och på tisdagen börjar skolan igen..
,
Det är vad jag ska göra kommande veckan. Bloggar eventuellt medans jag är borta, annars hörs vi ju sen.. Okej, puss xx

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaha, va kul :)

Vill också flytta ..

2011-04-25 @ 21:19:30
URL: http://chimb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0