Kungsberget igår

HEJ!
'
Okej, såhär va. Igår ringde min klocka 6.21 (jag råkade klicka en minut för långt på kvällen och orkade ofc inte köra ett varv til runt), sedan gick jag till skolan och hoppade på en buss mot Kungsberget. Hade väntat mig en ganska seg dag, men det var SÅ KUL!
'
Dagens roligaste/inte roligaste händelse var när jag ramlade i sittliften... När jag hade gått av ramlade jag, och så åkte liften över huvudet på mig, och snubben som skötte liften stannade den inte! F***a :@
'
Aja whatever, det gick bra och det var rätt kul efteråt. När jag kom hem vid fem tänkte jag duscha, men då var varmvattnet 17 grader. Det är fan iskall när man ska duscha. Väntade tills det var 24C, men det var kallt som tusan då också. Vid sju bjöd jag några vänner på middag, sen när dom åkte hem vid tio dog jag i min säng.
'
Hårdare vecka får man leta efter. Träningsverkarna har gått in i varandra, men det har varit kul! Hoppas på lite mer slalom i veckan också, nu när det är lov! Om en kvart åker jag mot Sandviken, Göransson arena och bandy - Saik-Västerås.
Ni får ha det så bra tills vi hörs igen, hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ (headerfixare)

SV: Tack för din röst!:D



Allt bra??:D

2011-02-26 @ 14:07:12
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: Evelin.

Svar: Haha vist är han! :P<3



En liten fråga... Ser min text i inläggen helt ihop krympta ut?? För mig är texten skit liten men på mammas dator är den lite större, och nör jag ändrar i stilmallen ändras det inte... Jag antar att det är någon </font> som kanske inte ligger där den ska, :S

2011-02-26 @ 14:07:53
URL: http://evenelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0