Valbo


Idag skulle min syster på bowling-kalas. Jag och mamma åkte till Valbo.
Köpte massor av ringar på GinaTricot på rea, 20 kr styck. Alltså, 20 för tre små. Whatever. Sen köpte jag en lite större ring på Glitter också, som sitter på pekfingret då.
Två linnen för 50 på BikBok, och en jättefin t-shirt.. Som visade sig vara lite för stor. Så jag tror att jag ska byta den. Den är inte med på bild btw.
Och ett par typ halvt jeanstights på Gina, för 50kr, svarta. Som jag har där på bilden..
Och lite födelsedagspresenter ;)

Imorse sydde jag lite till på mina jeans också. Gick bra. Tills nålen gick av. Två gånger. Sen sydde mamma åt mig, medans jag åkte skidor. Blev mycket snyggare än mina. Men är ändå nöjd. Nu är det slut på 8cm för långa jeans! :D

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

va många snygga köp!

2011-02-09 @ 12:29:31
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: maja (FOTOTÄVLING PÅ GÅNG)

sv: ja, det är riktigt störande :O

2011-02-14 @ 21:12:54
URL: http://majajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0