797

Idaag kan ni förvänta er mycket bloggning. Mer än vanligt iaf. Ligger på 797 inlägg just nu, ska upp i 800 innan dagen är slut!
'
Jag vaknade kvart över nio imorse. Hade klockan på tio, men visst, vaknar man tidigare så är det bara att gå upp. Nja. Alltså, inte somna om. Ligga kvar i sängen tills klockan ringde är väl det ända sanna.
'
Mellan 11 och 12 har jag pluggat. No-prov imorgon, och jag känner mig sjukt effektiv. Jag pluggade verkligen en timme i sträck. Dock känns det inte som att jag blivit så värst mycket smartare av det. Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: EVA HJELM

svar: tack!! :D fick det i julklapp av anna och karin men det är från glitter. :)

2011-01-30 @ 13:15:14
URL: http://evahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0