Fick en riktigt redigeringslust

Först fotade jag lite (vatten, gick inte så bra, eftersom jag använde 50mm, som har riktigt dålig närgräns), sen redigerade jag dem. Ni får se dem sen också tror jag, men inte idag. Hur som helst...

Jag öppnade bilderna i bridge, och sen tittade jag tillbaka på lite gamla bilder. Det slutade med att jag redigerade ett par. Jättekul, att hitta nya bilder man inte tyckt om då, men som man börjar gilla nu!

Så jag tänkte lägga upp dem i 5 olika inlägg nu, ett om dagen. Det är sommarbilder, om ni undrar. Och ja. Imorgon halv tre kommer första inlägget! Have fun while waiting :)




Kommentarer
Postat av: sara [fotoblogg]

sv; men jag tror vi fotade med samma objektiv, alltså canon EF 50mm f1,8. men jag hade ett närbildsfilter +10 som jag satte på. Det var dock lite nära :(



jättebra tips att köpa ett filter och sätta på :)

2011-01-18 @ 22:01:14
URL: http://trettontretton.blogg.se/
Postat av: liza

Fin blogg!

Känner du dig ensam ibland, som om ingen förstår?

Läs då min blogg.

Been there..

2011-01-19 @ 13:16:58
URL: http://lizabacklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0