JÄRVSÖ

Okej, Järvsö var det alltså. I bet you wanna know everything... Eller? Nej, ärligt talat tror jag att ni inte vill veta. Men det skiter jag i.
'
Okej. Det tog 3 timmar att åka dit. Nästa morgon åkte vi skidor. Det blåste rätt mycket, min gissning var på 50m/s. Det visade sig att det var 6m/s. Så bra koll har man alltså på vinden.
,
Okej. Åkte skidor alltså, sen åkte vi och handlade (och fotade lite) Seeen... Jag vet inte. Jo, vi åkte skidor på kvällen också förresten. På fredagen åkte vi skidor igen. Sen handlade vi (igen ja).
'
På kvällen åt vi glass. Sen sov vi. På lördagen packade och städade vi, sen åkte vi hem. Fikade på nåt jätterandom ställe. Fett läskigt. Tyvärr har jag inga bilder därifrån...
'
Sen kom vi hem. Kul va?!?!?!  :o

Kommentarer
Postat av: HAIDI HELÈN JAKOBSSON

SVAR: nu har jag dragit två vinnare som blev tisdagens bloggar :D blev det inte du, då har du en ny chans idag, eller ja dubbelt upp igen! :)

2011-03-29 @ 14:22:49
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0