Gymnasiet?!?!?!?

Igår var jag och pappa en sväng till Uppsala, var på guc och pratade med lite lärare osv. Det gjorde bara det här förbannade valet svårare kan jag säga. Sen skulle vi till elevhemmet, fick vänta ett tag men det funkade. Tydligen så är det fullt till hösten... Men det gör inte direkt något, vill ändå inte bo där ;)
,
Problemet är bara att nu har jag ändå bestämt att jag vill gå på guc.. Ahh, det här gör mig galen! På måndag ska jag veta om jag ska gå där eller inte, jag kommer inte ens att veta om jag har någonstans att bo, haha!
,
Imorse tog jag bussen till Gävle, köpte en/ett (?) capo (till gitarren) och åkte sedan vidare mot..... Tierp! Spännande, där hade jag aldrig varit förut. Meningen var att jag skulle få se Evelin rida lite, men det var slut sen länge typ.. Fick träffa henne ändå, tack och lov, så det gjorde inget. Åkte förbi ICA i Hedesunda på hemvägen, handlade lite kul saker och nuuu ska jag se på BigBrother. Puss xx
Nej jag ser inte alls galen ut på första bilden...

Kommentarer
Postat av: My

Hej alla goa!



Veckans blogg är utvald. Kika in och kolla om det blev just DU!



Många kramar My ♥

2011-05-10 @ 19:08:08
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0