Glitter

Ååh, hade skrivit så fint men det försvann  :'(

Anna och farmor har sagt att dom tycker att jag ska uppdatera mera igen, så det är för deras skull jag gör det nu. Och farmor, jag visste inte ens att du läste min blogg längre, du måste ju kommentera så att jag vet!  :D
Du trycker där det står kommentarer under inlägget, sen skriver du något i rutan och skriver typ "Farmor" i rutan där det står namn. Sen trycker du bara på skicka så blir det bra  :)

Jaha, bli väl lite bilder nu då  ^^







Kommentarer
Postat av: Julia!!

SHIITE! Vad coolt att din farmor kollar din blogg ;O

2009-12-04 @ 21:16:14
Postat av: JULIA AMANDA

Åh, glitter är så fint :) Framförallt nu i juletider.

2009-12-05 @ 10:31:19
URL: http://juliaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0