Hur kan jag vara släkt med dom? :o

Jaha, hemma nu då, lång och tråkigt dag i årsunda, inte alls lika kul som det brukar :|

På den korta tiden jag har varit hemma har jag hunnit få ett riktigt utbrott på mina syskon, jag fattar inte hur dom kan vara så dryga. Om ni vill veta så hade dom slängt min iPod i golvet, och sen när jag frågade vrf så stod dom bara och skrek, och då fick jag damp och stängde in mig här.

Iaf, ska sova snart, kke borde ladda över bilderna fån kameran, men det orkar jag inte, så det får bli imorgon. Aa, frågan är vad man ska göra nu, inte sova riktigt än tror jag... Jag tror förresten att jag ska klaga lite över mina syskon på bdb...



//Igeland

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Vad tycker du om Britney Spears låt 3? :D

2009-11-02 @ 16:48:59
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0