Lugn dag idag, och väldigt rolig bild :D

Usch, det har snöat idag och nu ligger det några centimeter på marken, jag gillar inte vintern  :(

Iaf, idag har det varit en lugnt dag, vi var bara halva klassen och på sista lektionen var vi bara två stycken, elevens val och jag har bild. Verkar vara en jättebra lärare, en ny. Vi fick skriva ner vad vi ville göra och så hade hon en jätterolig sak som vi började med idag. Sen sa hon att vi skulle få dreja ngn gång också så det verkar jättebra! :D

Egentligen borde jag sitta på bussen på väg till stallet nu, men pappa skulle in och simma medans jag red, mamma brukar göra det annars, åka direkt från jobbet, simma och sen hämta mig, men pappa sa att han kunde skjutsa mig till stallet också  :)
Så vi ska åka om typ en halvtimme, jag måste byta om också. Sen så är det hoppning idag, antingen på Walle eller Idomin, båda funkar, även om Walle är bättre :)



//Igeland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0