Sommarens...

snyggaste: Taylor Lautner
sorgligaste: Massa död överallt.
värsta: Fjällvandringen, sista biten dom första dagarna. Så jobbigt!
bästa bad: Oppsjön med Matilda måste det vara. Har inte alls badat mycket i sommar!
bästa glass: Jag har nästan inte ätit glass känns det som...
bästa bok: Tänk om det där är jag av Johanna Lindbäck
bästa film: Jag måste säga en tv-serie på den här. PARADISE HOTEL DANMARK!
bästa låt: ALEJANDRO
Det jag kommer sakna mest:
Bara sommaren i allmänhet.
Det jag inte kommer att sakna alls: Omg, jag vet inte...
Det jag aldrig glömmer: Lars Winnerbäck 8/7
bästa bild: *Bilder


Kommentarer
Postat av: anna

rofl

2010-08-17 @ 14:54:36
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: saltavind

Fotspåret är superbt!

2010-09-12 @ 17:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0