222222222222222222222222222222222222


Oj mitt finger fastnade...

Hur som helst, förra julen var jag på Öland. Jaoopp. Min mormor och morfar har en stuga där, så där var vi, dom och min familj, i några dagar. Ganska mysigt, men ganska kallt (i huset) och dött, haha.. På julafton blev det strömavbrott typ klockan två, och fortsatte till kanske fyra eller nåt, så vi missade Kalle Anka, och julmaten blev lite misslyckad, eftersom spisen inte fungerade. Men, det gick tillslut iaf!
Jag älskar Öland, haha. Har varit där massor av somrar när jag var yngre. Nu är vi inte alls där lika ofta, förra julen var senaste gången, men ja... Kanske kan åka dit i sommar, vi får väl se... ;)
Ska se om jag hittar lite bilder från Öland nu, har dem inte på datorn tyvärr, men de borde finnas i arkivet på blogg.se...
Ja, det var de bilder jag tydligen hade publicerat från det... Haha. Det där är från havet, Byxelkrok, och de andra bilderna är tagna från bilen ;)
Nu är det btw snart juuul! Imorgon kommer nog inlägget lite senare också, men det får ni se då (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0