25:e December

Juldagen... Nu är ju julen kindof över, fast det skulle inte jag säga.. Jag tycker att julen är mer en... jag vet inte, men något som finns länge. Inte bara en dag. Så, jag säger god jul idag igen :D

Nu ska ni iaf få se mina julklappar! :


Två t-shirtar, 1800kr, underkläder (det svarta..;)), Falcon beach säsong 2 (!!!), en bok, bodybutter, två ringar, ett grått och ett vitt linne. Plus dieselråttor och sjömansmöss och två ben&jerry halfbaked! :D

Äckligt nöjd, men det sa jag va? ;)


Vad gäller julkalenderna jag hållit på med så är jag jäkligt glad att den är slut.. Var kul när jag hade nåt kul att skriva om, haha. Men det som är väldigt bra är att jag har bloggat varje dag sen första december, omg, och att jag nu har massor av saker att blogga om, som inte blivit av under december. MASSOR AV BILDER! :D

Kör upp första bilderna imorgon, så vi hörs då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0