Lucka 12 / Tredje Advent

Japp, tredje advent idag. Jag ska berätta om min dag idag igen, som varje advent (sa jag det?). Mamma väckte mig 10, sen chillade jag till halv ett, då åkte vi skidor, till nåt vindskydd någonstans. Det var helt okej, ospårat halva vägen, men det funkade.

Sen har jag suttit vid datorn, kollat på film, typ ätit soppa till middag (linssopppa, samma som Cimon Lundberg *åhh*).
Före linssoppan (samma som Cimon Lundberg *åhh*) fotade jag lite grann också, tillsammans med mina syskon. De bilderna får ni se snart ;)

Efter maten fick jag någon konstig citron-cheesecake med hallon, klockan nio började Beck, i nyhetspausen duschade jag och nu tar det väl slut strax.

Och jag har itne alls varit lika duktig som förra veckan att ta bilder, så några sånna blir det inte.

c.ya.tomorw...

MED DENNA LUCKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0