Lucka 2 - Min önskelista!!!

Lucka nummer 2....

...innehåller min önskelista! :D
(Som btw några stycken listade ut. Asalea och Eva hittills, när jag skriver det här.. ;))


Jag önskar mig ...

Bodybutter från thebodyshop (obs, inte alla tre...), Underkläder, Dieselråttor och Sjömansmöss, Falcon Beach säsong 2, Matt topplack, Ringar (de på bilden är från stylebytyra), Ben&Jerry-glass, Vitt linne från Gina, Locktång 25mm


Vill ha ett minneskort till kameran, minst 2gb, och t-shirts med tryck, och en typ sån här ... munktröja också, är inte med på bilden... Och kommer säkert komma på fler saker sen! ;D

Har du gjort klart din önskelista?
Vad önskar du dig i julklapp?



Morgondagens lucka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0