Lucka 8 - Mina Twitter-Favoriter

Yesman, här kommer dom, de bästsa på Twitter enligt mig.. N-n-nice. btw så heter jag jonnaigeland på Twitter, och jaa... Bara så ni vet, twittrarna står inte i ordning, fattar ni? Den som står överst är inte bäst. Och deras Twitternamn står under det stora, efter @:et. Då kööör vi! :D

Btw, säg gärna era favoriter på Twitter - eller dig själv. Vill ha nya bra att följa! :D




Yes, där har vi de på Twitter som jag tycker bäst om. Eller nej förresten, som jag tycker är roligast att läsa. Drar lite kort om varför;
Damon:
Huuuumor! Lägger ut typ random roliga saker, eller inte random, men han är ganska kul iaf.
Cimon: Skriver om sitt liv, sådanahär korta smarta saker med precis det man vill veta, oftast. Uppdaterar lagom  ofta också!
Soran: Okej, han är bäst. Skriver typ om vad han gör, och roliga saker (han är ju komiker..?). Hur som helst älskar jag honom, men det hör ju inte hit... Haha.
Lady GaGa: Skriver små meddelanden, oftast med bild, till sina fans. Och jag älskar sättet hon (verkar) älska sina fans, så ja... En självklarhet på Twitter tycker jag!
Blondinbella: Skriver ungefär samma saker som på sin blogg, men i kortare format och oftare, alltså är sakerna ofta först på TWITTER (oops caps). Väldigt kul faktiskt, uppdaterar ofta och så.



Här är det twittrare som jag inte tycker är lika  bra som de ovan, men som ändå förtjänar att bli nämnda.
Anne:
Typ en modell, hon twittrar iaf på engelska och inte om så jätteintressanta saker, men hon har ofta bilder, vilket är kul.
Sf: Kan alltid vara kul och bra med lite nyheter  om bio..
Erik: Han är nice liksom, så hans twitter är också ganska nice. Skriver engelska och svenska lite blandat, och skriver mest om sina spelningar, men ibland kommer det om hans typ riktiga liv, och det är bäst.
Isabella: Ni vet tinkerbella, detta är hon då. Skriver mer vardagligt än på bloggen, ganska bra.
Michaela: Samma som förra, skriver mer vardag än bloggen. Men, ett stort minus på båda dessa sista är att det väldigt ofta håller på att skriva till varandra, och det är jobbigt, eftersom det kommer upp på min sida och så, och man oftast inte alls förstår samanhanget... Det är mest därför dom ligger på denna lista och inte förra!

Yep, det var det. Som sagt, skriv era Twitters och era favoriter! :D






Imorgon blir det ett liknande inlägg som idag, kan du gissa vad? :D

Kommentarer
Postat av: Anna

DINA BLOGG FAVORITER

2010-12-08 @ 08:33:02
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Emma StarLeaf

Hej!

Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna hårvårdsprodukter! Fler tävlingar kommer också;)

Så det får du ju inte missa;)

Hoppas du får en jätte bra dag.

Kram!

2010-12-08 @ 10:31:48
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/
Postat av: EVA HJELM

MINA FAVORITBLOGGAR !!

2010-12-08 @ 15:17:33
URL: http://evahjelm.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej tävlar ut doftljus på min blogg ifall du vill va med=)

2010-12-08 @ 21:03:05
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1788

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0