Lucka 17, som jag just ändrade

Okej, det här kommer bli tråkigt... Och jag orkar fan inte med en tråkig lucka nu. SÅ VI SKITER I DENNA, OCH KÖR EN............. TYP... GENOMGÅNG AV MINA KATEGORIER, OCH VAD DU HITTAR DÄÄÄR! :d


Bildlösa inlägg om livet: Allt skit jag skriver, som inte är viktigt att läsa (oftast). Typ om mitt lilv, men tråkigt.


Livet med bilder: Vardagsinlägg, men med lite kul bilder. Vardagsbilder kommer också här, ni vet... Oseriösa bilder.


Viktiga inlägg: Sådana lite viktiga inlägg... Typ, om viktiga saker jag säger, kanske.. Ja, men ni fattar.


Frågor, guider etc. : Svar på frågor, typ sånnahär saker, alla foto- och typ redigeringstips ;)


Annat: Random saker. De flesta inlägg från julkalendern hamnar där.


57 veckor: Ni vet den grejen jag håller på med. Där kommer alla dom inläggen upp.


Människor: Jadu... BILDER PÅ MÄNNISKOR!


Djur: Hmm... BILDER PÅ DJUR!


Natur - Detaljer : Kan vara tex. blommor, blad, typ... hus? Men alltså, lite mera detaljer. Eller egentligen allt som inte är vyer, som är nästa...


Natur - Vyer: Vyer, ni vet. Saker som är längre bort.


Övriga foton: Allt annat!


Prylar & kläder: Tex. saker jag vill ha, om jag shoppat nåt eller så. Mest kläder eller småsaker ni vet ;)


Designer: En kategori om designer. Alla inlägg som har med sånt att göra, men inte tips eller koder eller så, det kommer isf i guidekategorin.


Musik, film: Typ allt som är.. ja. Musik, filmer, tv, radio, tidningar, youtubefilmer osv.


Annat kreativt: Sånt som inte är foto eller designer, men typ kanske något jag ritat eller illustrerat eller så.




Lite halv utgående kategorier....


Resor, händelser etc. : Tex. konserter. Det är typ det enda jag skrivit om här...


Everyday Quote: Ni vet.. citat typ. Som jag typ aldrig skriver i.


Videobloggar ligger ännu inte i menyn, men det kommer! Och där kommer mina egna video finnas, ofc.




Imorgon hoppas jag på en roligare lucka....
Nja, inte direkt. Men jaja. Får väl köra.

Kommentarer
Postat av: Anna

GYMNASIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

2010-12-17 @ 08:09:16
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: asalea

mmm

2010-12-17 @ 15:34:08
URL: http://asalea.blogg.se/
Postat av: hannah

Nu har fototävlingen på min blogg börjat. kolla vilket nr du har så kan du börja samla röster. Tävlingen avslutas den 24/12. Lycka till

http://fotoh.blogg.se/category/tavlingar.html

//Hannah

2010-12-17 @ 19:04:50
URL: http://fotoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0