2010 i bilder

I januari underhöll jag mig med att vara kattvakt åt den här lilla katten, och så fick vi ju datorerna från skolan, den 25:e..
















Sedan började jag göra animationer... Detta var den första!

















Praoade på gävledagblad. Var på sandvik och träffade jan björklund bland annat!







På sportlovet var jag på en fjällstation .. Sög ju. Men ändå, tog den bild som länge var min favoritbild.






Blev magsjuk. Men samma dag fick jag besöksrekord på bloggen, så jag var ganska nöjd ändå!
















Det snöade den 21 april tror jag att det var.. Vi hade utegympa.







Ställde ut några bilder på biblioteket.








I man fick jag mitt nya objektiv!!! yeeeah! i konfirmationpresent. fotade konfirmationen med det också.







Sen blev det sommar...






Var i Linköping och såg älskade lars <3







Var i norge en vecka,






Sen böjade skolan.







shoppade :o






hade en jävligt rolig kväll med att titta på rockbjörnen.






såg forrest gump, blev kär. skrev hans visheter på min handled varje dag.








fyllde år, fick massor av saker jag ville ha! :D







fick kenzas ring av mamma, som jag haft på mig nästan varje dag sen dess






köpte en fjärrutlösare, och började ta massor av självporträtt






snön kom.










jag våldtog min pappa. på facebook ;)







började mde den där attans julkalendern...










fick en marabouhandduk!








skolan tog slut









det blev jul...





och nu är året snart slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0